Bine ai venit! | log in
RO US ES

caut sa formez trupa

Nemesu Alionte Razvan
Nemesu Alionte Razvan
@nemesu-alionte-razvan
14 ani in urma
2 postari
Salut, sunt Razvan si mi-as dori sa infiintez o trupa specializata pe nunti si alte evenimente. Eu cant la clapa si vocal, si desi cant de ceva ani pot sa zic ca sunt oarecum incepator, pentru ca nu am cantat constant.
Pasiunea mea este totusi vocea , asadar as dori sa continui sa cant voce si partea de orga sa o faca altcineva , eventual eu sa ajut pe ici pe colo Genurile pe care vreau sa le abordam sunt : pop rock, rock , dance, populara, lautareasca veche...exclus manele.
Cam atata despre mine , daca mai aveti intrebari raspund cu cea mai mare placere.
Despre cei pe care vreau sa ii cooptez : Oameni simpli, muncitori, nu neaparat cu experienta foarte mare, sau foarte buni instrumentisti , dar care au ambitie si rabdare ( rabdare sa munceasca cateva luni fara bani, fara evenimente, pana ne facem un repertoriu de macar 100 de melodii care sa sune bine spre foarte bine)
In ceea ce priveste tipul instrumentistilor...sunt deschis catre orice: saxofon, vioara, chitara , bass, clapa, voce de fata . De preferat ar fi sa fim undeva pe la maxim 5...intr-adevar , unde-s multi puterea creste dar apar si neintelegeri mult mai repede
A...am uitat sa precizez, sunt in Bucuresti, nu sunt de aici , dar de vreo 4 ani studiez aici si am de gand sa raman prin preajma
Multumesc ca ati avut rabdare sa cititi, si astept propuneri
actualizat de catre @nemesu-alionte-razvan: 26 Nov 2014 15:49:06
Vane
Vane
@vane
14 ani in urma
5 postari
Pacat ca esti in Bucuresti...Chiar ma gandeam la infiintarea unei trupe de genu`,asa cum ai spus si tu,cu multa munca la inceput! :DIti urez mula bafta!
Solomon Viorel
Solomon Viorel
@solomon-viorel
14 ani in urma
7 postari